KUL/KALLT

Hej kom hem nyss hooo vad jag fryser jag och älsk va på bio vi såg 2012 den var okej. Jag har slagit rekod jheeeeee med mest böskare tack. Försetn min frågestund ska försätta litte till eller vi får se kanske så tar jag det bara imorgon.Men asså när jag och min älska. Privat namn ni får vet snart men vi var på då står nåra killar där vi håller varandra i haden dom bara gå i oss så vi liksom släpper varandra vi ba vad fan gör ni dom ba ojjj asså palla leka coola skafa ett liv mmm jag säger det.MEN pallar inte med att folk sa va iriterande ibland allitd när jag är i ihop med Erik inte min kompis Erik den andra så blir det problem ): men imorgon kanske det blit julklappar att köpa till sin små och ståra syskon.Ska till stan med Emma vi har inte varit tillsamans kanska länge nu men vi ska till stan.

vet att deta låter barslingt men jag är sugen på åka pulka hahahahah nä men en gång kanske asså jag tror iinte att det kommer komma så mycket snö som nu asså men ska ta en varm dushe sen nåt att ätta(: bye bye
.oj juste glöm inte gå ner i bloggen och skriv en fråga på frågestunden där nera. Alla jag har komenterat att dom ska göra asså i sin det det gjorde jag men det kommer fram senere vet ej varför





puss&kram














Kommentarer
Postat av: Marcelo

Ja, jag har haft sex. :)



Själv? :)

2009-12-21 @ 23:06:11
URL: http://teenagerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0