mmm

hej jag och emma har gjot jätte god matt vi blande ihop saker mmmmmmmmmm men min söta bror har sagt en dum grej mott en tjej i bloggen det alla som bryr sig så mycket kolla här 


Okej, bryr mig inte.. Men du har "en sak" och inte vill lägga upp bilder på din blogg, varför kommenterar du Ewes då? Du verkar seriöst bry dig om henne... Du bryr dig om hur andra ser ut, du läser hennes blogg? Det luktar advundsjuka..

2009-12-28 @ 22:11:17
URL: http://barachristina.blogg.se/ sv,ee vad bryr dig om mina bilder jag har gott genom en sak som det är mtt liv jag har en sak jag kan inte lägga ut bilder det är inte ditt jävla promblem

det andra 

Sv: nej ursäkta vi har inte gått över någon jävla gräns lilla du, men du kan ju säga till din "brorsa" att han inte ska skriva sånna saker, visst du har skrivit många snälla kommentarer och så, men jag tycker det var lite konstigt och onödigt det på Veronicas blogg. Sen bryr jag mig inte om vad du tycker om mitt utsendee, jag vågar i alla fall lägga upp bilder, till skillnad från dig, du har fan ingen.
Men jag pallar inte bråka, jag ville bara säga till att jag inte tyckte det var okej, det som skrevs på Virres blogg!

2009-12-28 @ 21:44:26
URL: http://lupinska.blogg.se/ sv, men varför bryr du dig så mycket   kolla på det här da Anonym om asså vadddd:
men herregud? det du som har gått över gränsen lilla du ... och virre blir visst fin på bilder finare än vad du kan bli :) asså hur många år är du 3 år eller?? värkar så .. men du ta bort din blogg ,, din blogg är inte ens bra -.- >.<, sv ee jag vill min blogg om jag vill ha om det är dålig sluta läs den da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0