BIO SNART MÅSTE LÄSA UT MIN BOK/NÄR JAG HÖR DIN RÖST/TWILIGHT

 hej alla idag måste jag nog läsa ut min bok för imorgon blire det bio new moon äntligen men måste läsa ut min bok.Ska på bio med emme filip rEmma och pojkvännen Oskar.dom är inte intreserde av den här filmen filip och oskar men dom blev tvingade hahahaha.


                                               ska börja läsa snart bion börjar 8 typ men hinner ändå inte läsa jag har bara kvällen på mig.för jag och Emma ska till stan på morgonen vi fårse vad som hhänder          




                                                                Festen
kom hem nyss blev ingen lång fest men det var kul ändå jag skulle läga ner en några bilder men jag kunnde inte men jag fick kort på killen syrra och hon är jätte snäll











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0