bläää

hej alla som ni ser min design är jätte full råka klick fel men ska fixa det.Ida gick jag ner till centrum och köpte saker till mamma ska ut snart det är fest ocj jag och mina kompisar är bjudna jag kommer ta bilder från feasten.Vet inte än vad jag ska ha på mig me imorgon ska jag kanske ta percing i tungan eller kanske i naven vi får se.                                   IDOL

igår var det idol och marite åkta jag tycker att fulla kalle skulle åka.Nästa vecka kommer det vara jurigs vall.

                                                        resa

               OM 2 VECKOR ska jag resa bort men i några dagar bara det kommer bli kul ska inte säga vart jag ska ni får jisa men ska fixa mif nu hej då                                                                      frästen lovar och fixa min design lovar              


                                                                              puss&kram
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0