bye emma ses

hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj är jättte glad
jag sov hoss emma igår också kunde inte sova hemma bara
hahah men vi ska ut idag alla girls tror jag vi ska klubba kul ingen skola
imorgon so what vi ska ha hemma party eller kluuba
kul vi får se

idag när jag kom hem så hade min syrra fest kul
det är jätte mycker skrik
om inte det blir not girls så är här ett bra ställe yeeee
vill skriva mycker ddet är bara så har inte gjorde det alllas
OM akolan så ska vi ha lov på måndag yee kan sova mycket idag men vi ska nog shoppa imorgon
tror jag feetttt braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
joooooooooooooooooooooooooooooop
igår hade vi kul asssssååå
men jag saknar min erik han är ite här bortrest buu
asså det är så svårt men man ska väll ändå ha kul med killar
hahahahahahah
men jah kanske skriver idag eller imorgon

                        ilove youu så daaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0