Lite mer om mig

hej nu ska ni få lite mer saker om mig


ÅLDER : 14
SKOLA:-
HÅRFÄRG:blondin
MUSIK:THE VOICHE
PÖJKVÄN:LINUS
LÄNGD:168 TYP

inte så mycke haha men ska försöka hitta en riltig
jag bloggar senar tänker också ha frågestund.
jag börja med skolan sen efter mött jag på lisa hon jag mött i stan häromdagen vi
hade så kul vi fika och shoppa loss mina för bästavän men ska försöka komma
nära henne men sen mötte vi på lins och några andra vi gick runt i stan
sen gick vi vidare till abels hus kolla på jalla jalla hah kul men vi hann inte se hella filmen
men jag har sett den 14 gånger.
bye hörs senare bloggen ska ringa Linus nu måste säga en sak

puss&kram bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0