i'm back

TJOOOOOOO BLOGEN
BLONNDI IN THE HOUSE
juste nu kollar jag på jerry springer hahah så kul.
men jag ska berätta vf jag inte har bloggat.
jah bråka med mamma o pappa låsas
jag var i BB finalen. sen kände vi någon som kunde ta in oss i efter festen.
där såg vi alla jag träffa martin, ops dem trodde jag var 18 jag o emma. jaja jag träffa
martin.han var på mig vi gick in i ett rum snälla emma sa till mig gå inte.
men jag var borta och hallå han är HET.
vi strula och sen knulla vi :'( . jag svär jag kommer ihåg allt han har värkligen super dick super kuk asså haha
men men mamma fick reda på att vi gick in i efterfesten och att vi blev fulla och ja det jag gjorde med MARTIN GREFOLT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0