<3

Tjoooo
nu är jag här ok ska blogga mycket jag svär
men jag kan börja med att säga vad jag gjode igår
aa Emma hade en fest så alla typ var där o så kul man
hade svär fett skönt när man är singel man kan
göra allt hihi ni förstår lite
några fick mitt nummer och jag fick någras nummer
(killar :) you know hih
aa sen efter festen gick några hem o andra
ut aa jag gick ut såklart aa
jag Emma Johanna Alex Linus Sanna aa några andra vi
var ute hella kvällen nu kom jag hem
o är lite yr så ska sova lite aa
men ska inte uttråka errr
heejdå <3 :)



 
puss&kram


Kommentarer
Postat av: lisa

va snygg du ee

2011-03-19 @ 13:31:24
Postat av: Matilda what ells???

Fin blogg...

söt äru också :D<33

2011-04-11 @ 17:05:49
URL: http://matildajaacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0