LALALALALALAL

Tjooooooo
bloggggenn vad händer ?
ja mår fint har inget att göra så tänkte ta o blogga lite.
jag sov hos Emma igår vi pallade inte dra till skolan så
vi träffa some boys ;)
it was sex in the air
skoja bara det är en låt hihi aa kom nyss
hem från emma da vi gjorde inte så mycket
skoja med folk gjorde vi lite hah.
imorgon ska jag träffa den jag älskar
hoppas han inte läser www.blonndi.se hah
nee han gör inte det men vi ska kolla på bio fun
sen ska vi käka något i träffa några är så jävla nervös
hah thats love. asså undrar om han känner som jag känner man får hoppas
på det da.
nästa vecka ska jag träffa min sakande pappa äntligen ska be efter cash
hah asså va jag hatar mamms kille shit han fösker leka snäll nu oxå what fuck men ska dra nu puss på eran rumpa och.........


puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0